Мәзiр:

Мемлекеттiк рәмiздер:

Бір жылда49373
Бір айда4670
Бір аптада802
Кеше203
Тәулік135
8 «Б» сыныбында Қазақстан тарих пәнінен «Қазақстанның XVIII ғасырдағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы» тарауы бойынша орта мерзімдік жоспар
28 Қар, 04:46

с/с

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты, оқу  нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды

Белсенді жұмыс түрлері  (жеке, жұптық, топтық)

АКТ-ны пайдалану

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сабақ барысында сынып оқушылардың қамтылуы

(дарынды және талантты)

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау

 

Жоспар мен күтілетін  нәтижеге жетуді анықтау (рефлексия)

Негізгі дерек көздер, ресурстар

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Сабақтың мақсаты: Білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, XVII ғасырдың соңы мен XVIII ғасырдың бірінші ширегіндегі қазақ- жоңғар қатынастары, жоңғар шапқыншылығы, Кіші жүздің Ресейге қосылуы, Қазақстанның әлеуметтік- экономикалық, саяси және мәдени дамуы, қазақ-орыс қатынастары  туралы түсініктерін кеңейтеді.

1

1 сабақ

Тақырыбы:«XVII ғасырдың соңы мен XVIIIғасырдың бірінші ширегіндегі қазақ-жоңғар соғысы»

Мақсаты және күтілетін нәтиже:   17 ғасырдың соңы мен 18 ғасырдың бірінші ширегіндегі қазақ- жоңғар қатынастары, жоңғар шапқыншылығы туралы оқып күресінің маңызын түсінеді.

Тәуке ханның 18 ғасырдың бас кезіндегі сыртқы саясатының тарихын, сырттан төнген қауіп-қатердің күшеюін зерделейді.

АКТ, топтық жұмыс жұмыс жасау, интербелсенді тақта, маркер, постер, стикер, таратпа қағаздар, бағдаршам, спикердің қорғауы.

 

 Диалогтік оқыту, «миға шабуыл» әдісі

Топтық, жұптық, жеке   тапсырмаларды орындау  барысында оқушылардың дарындылығы байқалады. Тақырыпты игергенін ашық сұрақтар арқылы оқушының деңгейін анықтайды.

1 деңгей.Мәтіннің мазмұнын түсінеді, картаға түсіреді, терминдерді біледі

2 деңгей.

18 ғасырдың бірінші ширегіндегі қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдйын салыстыра алады.

3 деңгей.

Мәтінді шығармашылық түрде қорғайды, «Сандық ойынында» жоғары деңгейлік деңгейлік  сұрақтарға жауап береді.

 

Формативті бағалау.

 

Бағдаршам,

Стикерлерді тақтаға жабыстырады:

Жасыл – сабақты толық түсіндім, Көк – толығырақ түсіндіруді қажет етемін, Қызыл – түсінген жоқпын.

 

«Алақан» ойыны. қолының сұлбасын салып, арқасына іледі, араласып, бір-біріне позитивті сөздер жазады.«Бүгінгі сабақ» постеріне өздерінің ұсыныстарын қалдырады.

8-сынып Қазақстан тарихы, Алматы «Атамұра» 2008ж, 13-24 беттер

 

2

2 сабақ

Тақырыбы:«Қазақ халқының жоңғар басқыншыларына қарсы күресі»

Мақсаты және күтілетін нәтиже:

Оқушылардың жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте қазақтардың өзара бірігуі, Бұланты шайқасы мен Аңырақай шайқасы туралы түсініктері қалыптасады,   орта жүз қазақтарының аумағындағы іс-әрекеттерді суреттейді және бүгінгі өмірмен байланыстырады.

 

 

 

АКТ, топтық жұмыс, спикердің қорғауы, ролдік ойын, лото ойыны. бағалау парағы,

презентация, түрлі-түсті  фломастер, маркерлер, интербелсенді тақта, ұялы телефон, стикер

Диалогтік оқыту, визиалдандыру әдісі, «миға шабуыл» әдісі. 

 

Топқа, жеке, жұптық тапсырмалар беріледі. Венн диаграммасы, салыстыру арқылы оқушылардың деңгейі байқалады.  Ашық сұрақтар және қосымша ой толғау тапсырмалары беріледі.

1-деңгей

Мәтіннің мазмұнын түсінеді, картаға түсіреді, терминдерді біледі

2-деңгей

Мәтіннің мазмұнын толық  аша біледі,  салыстырады, АКТ-мен жұмыс

3-деңгей

Мәтінді шығармашылық арқылы қорғайды, бүгінгі өмірмен байланыстырады, өзіндік ой тұжырым жасайды

Формативті бағалау,

Өзін-өзі бағалау, «смайлик» арқылы бағалау

 

Жеке-дара, жұппен, топпен талқылайды.

Топтың ішінде спикер сайланады, жұмысты қорғайды.

Рөлдік ойын, лото ойыны.

 «Бүгінгі сабақ» постеріне өздерінің ұсыныстарын қалдырады.

Қосымша әдебиеттер, 

8-сынып Қазақстан тарихы, Алматы «Атамұра» 2008ж, 25-37 беттер

 

3

3 сабақ

Тақырыбы:«Кіші жүздің Ресейге қосылуы».

Мақсаты мен күтілетін нәтиже:Оқушылар Кіші жүздің негізгі алғышарттарын, Кіші жүздің Ресейге қосылу барысын анықтайды, қазақ жерінің Ресейге қосылуының маңызы мен салдарын көрсетеді, өздігінен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіреді.

 

 

АКТ, топтық жұмыс, спикердің қорғауы.

бағалау парағы, суреттер, презентация, фломастер, маркерлер, интербелсенді тақта, ұялы телефон, стикер.

Диалогтік оқыту, визиалдандыру әдісі, сөзжұмабақ

Жеке, топқа ашық сұрақтар, сәйкестендіру, қосымша тапсырма, тақырыпты толық ашу, слайдпен жұмыс жасау беріліп, оқушылардың деңгейі анықталады.

1-деңгей

Мәтіннің мазмұнын түсінеді, терминдерді біледі

2-деңгей

Кіші жүздің Ресейге қосылуы тақырыбы бойынша толық тапсырмаларды орындайды

3-деңгей

Мәтінді шығармашылық арқылы қорғайды, тақырыпты ашады, қосымша тапсырма орындайды

 

Формативті бағалау,

Өзін-өзі бағалау, Бағдаршам,

Стикерлерді тақтаға жабыстырады:

Жасыл – сабақты толық түсіндім, Көк – толығырақ түсіндіруді қажет етемін, Қызыл – түсінген жоқпын.-Критериалды бағалау;

-топтық бағалау

-кесте толтыру

 

 «Білемін, нені білдім білгім келеді»

«Сөз соңында менің айтарым".

1. Сізге не ұнады?
2.Ұтымды жерлері қандай болды?
3. Айтатын тілектеріңіз.

8-сынып Қазақстан  тарихы, Алматы «Атамұра» 2008ж, 37-45 беттер, қосымша мәлімет, фильм «Мың бала, жау жүрек», «Напалеон»

4

4 сабақ

Тақырыбы: «XVIII ғасырдың ортасындағы Қазақстан»

Мақсаты мен күтілетін нәтиже:Оқушылар Кіші жүздің қарама-қайшылықтарын анықтайды, қазақ-башқұрт және қазақ-қалмақ қатынастарын салыстырады, қазақтардың жеңуінің тарихи маңызын анықтайды.

 

 

АКТ, топтық жұмыс, спикердің қорғауы.

бағалау парағы, суреттер, презентация, фломастер, маркерлер, интербелсенді тақта, ұялы телефон, стикер

Диалогтік оқыту, «миға шабуыл» әдісі, 1 жіңішке 1 жуан сұрақтар стратегиясы

Жеке, топтық тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың білім деңгейі байқалады. Ашық сұрақтар, өз ойларын қорытындылау кезінде, қосымша тапсырма ой толғау  тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың дарындылығын көруге болады.

1-деңгей

Мәтіннің мазмұнын түсінеді, картаға түсіреді, терминдерді біледі

2-деңгей

Кіші жүзбен орта жүздің қарама-қайшылықатырын салыстырады.

3-деңгей

Мәтінді шығармашылық арқылы қорғайды, бүгінгі өмірмен байланыстырады, өзіндік ой тұжырым жасайды

Формативті бағалау,

(1 минут стратегиясы) Бүгін сабақта мен не  үйрендім?

Бағдаршам бойынша бағалау, «смайлик» арқылы бағалау.

 

Бүгінгі сабақта нені үйрендім? «Бүгінгі сабақ» постеріне өздерінің ұсыныстарын қалдырады.

8-сынып Қазақстан тарихы, Алматы «Атамұра» 2008ж, 45-55 беттер, қосымша әдебиет