Мәзiр:

Мемлекеттiк рәмiздер:

Бір жылда49799
Бір айда3899
Бір аптада1111
Кеше280
Тәулік159
Критерилердің қолданудың маңызы
12 Қаң, 09:43

Критериалды бағалау

Мұғалімдерге:

1.         Сапалы нәтиже алуға бағытталған критерийлер әзірлеуге;

2.         Өзінің іс-әрекетін жоспарлауға және талдауға жедел түрде ақпарат алуға;

3.         Білім беру сапасын арттыруға;

4.         Оқытудың сапасын жақсартуға;

5.         Әр оқушының жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, жеке оқыту траекториясын құруға;

6.         Бағалаудың түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдануға;

7.         Оқу бағдарламасын жетілдіруге ұсыныстар енгізуге мүмкіндік береді

Оқушыларға:

1.         Өзінің түсінігі мен қабілетін көрсету үшін оқытудың түрлі стильдерін және ойлау әрекетінің типтерін қолдануға;     

2.         Өз нәтижелерін болжау  арқылы табысқа жету үшін бағалау критерийлерін білуге және түсінуге         

3.         Өзінің және өз құрдастарының жетістіктерін бағалап, рефлексияға қатысуға;

4.         Шынайы міндеттерді шешу үшін өз білімдерін қолдануға, түрлі көзқарастарды білдіруге, сын тұрғысынан ойлауға мүмкіндік береді.          

 Ата- аналарға:     

 1.         Өз баласының оқытылу деңгейі туралы объективті дәлелдер алуға;   

 2.         Баланың оқудағы прогресін қадағалауға;

3.         Оқу үдерісінде оқушыға қолдау көрсетуге;              

4.         Мектеп әкімшілігімен, мұғалімдермен кері байланыс орнатуға;

5.         Баласының мектепте және сыныпта жайлы сезінуіне сенімді болуына мүмкіндік береді.

Зерттеу жұмысында жаңа сабақ  «Блум»  таксономиясы бойынша білу кезеңі.

1. Оқулықпен жұмыс. Блум таксономиясы  бойынша - Түсіну кезеңі.

 2.  Дәптермен жұмыс. Блум таксономиясы  бойынша – Қолдану кезеңі.

 3.  Топпен жұмыс. Блум таксономиясы бойынша – Анализ кезеңі.

   4.   Өзін –өзі бағалау.  Блум таксономиясы бойынша – Бағалау  кезеңі.

   5. Қосымша тапсырма. Блум таксономиясы бойынша  - Синтез кезеңі