Мәзiр:

Мемлекеттiк рәмiздер:

Бір жылда49876
Бір айда3915
Бір аптада1266
Кеше208
Тәулік212
Физикадан ашық сабақ
10 Мамыр, 10:39

 

«Материя» тақырыбын қайталау

 

Білімділік мақсат: Материя тақырыбы бойынша оқушылардың меңгерген білімдерін жүйелеу, қорытындылау. Алған білімдерін күндегікті өмірмен байланыстыра білуге дағдыландыру, тақырыпты үш тілде жеткізу мүмкіндіктерін бақылау.

Ғылымилық мақсат:Физикалық дене, зат, материя жайында терминдерді ғылыми негіздегі түсініктерін қалыптастыру.

Тәрбиелік мақсат:Өз ойын жүйелі жеткізуге, топтық жұмыста мәдени қарым-қатынас жасауға баулу.

 

Жоспар

І. Үйымдастрыу кезені\2 мин\

Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, алдарынызда 5а – сынып оқушылары, физика ағылшын тілінде оқып, меңгеруде.

ІІ. Өткен тақырыптарды қайталауға арналған тапсырмаларды орындау.\16 мин\

Мұғалім: Балалар, назарларымызды маған аударындар, сендер биыл физика пәнін оқып бастадындар, осы бүгінге дейін пән бойынша қандай тақырыптарды өттік?

Оқушылар: Табиғат құбылыстары, материя, “Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау” атты зертханалық жұмыс.

Мұғалім: Жақсы, енді осы тақырыптарды қаншалықты меңгергендерінді ортаға салайық.

  1. Физика нені зерттейді?
  2. Қандай табиғат құбылыстарын білесін?
  3. Материя дегеніміз не?
  4. Физикалық дене дегеніміз не? Мысал?
  5. Зат дегеніміз не? Мысал?

Жақсы. Енді эксперименттік тапсырманы орындау үшін бізге келесі термин қажет:

1 –  тапсырма. Интерактивті тақтада көп нүктенің орнына сөздердің аудармасын жазыңыз. Translate.  \7 мин\

 

1. Matter – …                             2.  mass –  …                                  3.  volume –  …                                      4. heat – …                                5. …            –    энергия                 6. scales – …                             

 

Көп нүктелердің орнына осы жазылған сөздердің қайсысы көп нүктелерді толықтырады

2 – тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді жазыңыз.

 Fill in the blanks with appropriate words \4 мин\

  1. Anything which has  ......... and ............. is called matter.
  2. We can define …. as the ability to do work.

 

Материя, энергия не екенің анықтады, ал келесі тапсырма тақтадағы суреттерді сәйкесінше топтарға жіктеу

 

3 – тапсырма. Интерактивті тақтадағы кестені толтырыңыз. \5 мин\

Подпись:    	Физикалық дене	Зат	Құбылыс
	 	  темір

Жоғарыда анықталған теорияны тәжірибе жүзінде қарастырайық

 

4 – тапсырма. Эксперимент. \15 мин\

{Әр топқа тапсырма беріледі, оларды талдап, топтан 1 оқушы тақтаға шығып қорғайды. Экспериментті орындағанша басқа оқушыларға интернеттен логикалық есептер таратылады. Өз жауаптарын интернеттен жіберіп отырады. 10 минуттан кейін дұрыс жауаптарын жібереміз.} 

 

1 – топтың тапсырмасы.

Activity 1.1: Matter and Mass

 

Take two balloons and a ruler. Then, set up a simple lever balance as in figure 1.1a. When you have obtained an equilibrium position, burst one of the balloons and see what happens (Fig. 1.1b)

 

       
   
     
 

 

 

 

 

                 figure 1.1a                                                                 figure 1.1b

 Оқушылардан күтілетін жауаптары

{When the balloon bursts the eqilibrium position of  the ruler is destroyed. The inflated balloon drops while the burst one rises. This shows that the inflated balloon is heavier. This is becouse it contrains gas.}

2 – топтыңтапсырмасы.

Activity 1.2: Matter and Mass

Find a simple lever balance and some ice. Place a glass with some ice in it on one side of the balance, and balance it with weights on the other side, as in figure 1.2a. Wait unit all the ice melts in the glass and see if there is the balance.

Оқушылардан күтетін жауаптары

The balance is not disturbed after the ice melts because there is no decrease in matter. Both ice and water have the same mass.

So far, we have demonstrated that matter has mass. Now let us prove that matter has volume.

Логикалық есептер:

1.      Су толтырылған цилиндрлі ыдысқа (мензурка)  мұз кесегі қалқып жүр. Мұз ерігенне кейін ыдыстағы судың деңгейі қалай өзгереді?

2.      Тығын бөлігі алдымен суда, кейін майда қалқиды. Қандай жағдайда Архимед күшінің мәні көп?

3.      Бірдей температура мен қысымда 1 литр дымқыл және құрғақ ауаның массасын салыстыңыз.( Мауа= 29 г/моль, Мсу= 18 г/моль.)

ІІІ Қорытындылау. Бағалау.\5 мин\

Резерв – 7 мин