Мәзiр:

Мемлекеттiк рәмiздер:

Бір жылда50229
Бір айда6491
Бір аптада1799
Кеше403
Тәулік29
«2011-2015 оқу жылдары 9-сынып оқушыларының кәсіби бағытын анықтау»
Автор: Абай атындағы №10 лицей - мектебі
15-05-2015 07:22

2011-2015 оқу жылдары 9-сынып оқушыларының кәсіби бағытын анықтау /А.Климов әдістемесі/

 

Кәсіби бағыты

2011-2012жж

2012-2013жж

2013-2014жж

2014-2015жж

«Адам-табиғат»

11%

18,5%

38,5%

19%

«Адам-техника»

30%

8,5%

18,5%

14,8%

«Адам-басқа адамдар»

33%

32,3%

18,5%

32%

«Адам-белгі-жүйесі»

18%

20%

18,5%

11%

«Адам-көркем-бейне»

18%

25,6%

33,1%

22%

«Адам-адамның өзі»

37%

24,1%

22,5%

34%

Қорытынды: жоғарыдағы кесте мен диаграммада 9-сынып оқушыларының кәсіби-тұлғалық қызығушылығы басым көрінген түрлері байқалады: 2011ж.- «Адам-техника»-техникалық ақыл-ой, дәлдік, нақты әрекетке бейімді, «Адам-басқа адамдар»-қоғамға қызмет көрсету бағыты, «Адамның өзі»-өзінің жетістіктеріне бағыт алу. 2012ж.-«Адам-басқа адамдар». 2013ж.- «Адам-табиғат»-жұмыс тірі табиғат нысандарына бағытталған, «Адам-көркем-бейне»-шығармашылық жұмыстарды қажет еткендіктен, ерекше жағдайларда әрекет етуге дайын. 2014-«Адамның өзі», «адам-басқа адамдар»-тиімді іскерлік қарым-қатынас жасауға даяр.            .

 

2011-2015 оқу жылдары 9-сынып оқушыларының кәсіби-тұлғалық типі /Д.Голланд/

 

Тұлғалық тип

2011-2012жж

2012-2013жж

2013-2014жж

2014-2015жж

Реалистік

7,5%

16,6%

7,1%

6,3%

Зияткерлік

27%

12,8%

10,9%

9,5%

Әлеуметтік

37%

34%

31,4%

25,8%

Конвенциалды 

22%

15,4%

17%

15,7%

Іскер

48%

35,8%

70%

40,2%

Әртістік

26%

32,5%

37,5%

28,5%


Қорытынды: 9-сынып оқушыларының кәсіби-тұлғалық типін анықтағанда барлық жылдары басым көрінген тип түрлері-«Әлеуметтік»-қарым-қатынас жасай білу, топ басшысы болуға ұмтылу. «Іскер»-жетекшілік жасағанды жақсы көретін. «Әртістік»-шығармашылық қызмет түрлерін қалайды. Шешім қабылдауда тәуелсіз, ерекше, өзіндік «менін» дәлелдеуге өмірлік ой-ниеті тән.