Мәзiр:

Мемлекеттiк рәмiздер:

Бір жылда81261
Бір айда8298
Бір аптада1461
Кеше194
Тәулік47
Миллион көлеміндегі сандар және арифметикалық амалдар
19 Қаз, 10:56

І тоқсан

Пән: Математика  4-сынып

сабақ

Күні

Тарау

Миллион көлеміндегі сандар және арифметикалық амалдар

Сабақтың тақырыбы

Қайталау .Өздік жұмысы

Сілтеме

Математика оқулығы, Т.Қ.Оспанов,Ш.Х.Құрманалина, Б.М.Қосанов,Ж.Т .Қайыңбаев, К.Ә. Ерешева, М.В.Маркина, Алматы «Атамұра» 2015

Жалпы мақсаты

 Өткен тақырыптар бойынша қайталау тапсырмаларын беру арқылы оқушылардың мың көлеміндегі сандар, разрядтар мен кластар, уақыт, масса, ұзындық, аудан, көлем өлшем бірліктерін, өнімділік, түсімділік туралы білімдерін тексеру.Логикалық ойлау мен шығармашылық қабілеттерін дамыту.Көркем жазуға, өз ойын толық дәлелдеп айтуға үйрету, тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер

 Оқушылардың есепті тез шығару қабілетін арттыру, мәтінді есеп, аудан мен көлем, өлшем бірліктеріне байланысты есептер шығару.

Сабақтүрі

Қайталау сабағы

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:

−Математикалық диктант, « Ой қозғау» ,«Миға шабуыл», тест.

Керектіжабдықтар

Үлестірмелі карточкалар,интербелсенді тақта.

Сабақбарысы:

Сабақкезеңдері

Уақыт

Мұғалімәрекеті

 Оқушы әрекеті

Модульдер көрінісі

Үй тапсырмасын тексеру

3минут

№ 8,  жасыл қоршау  59 бет

Үй жұмысынтізбектеп оқып тексереді, талқылайды.

ОЖТ (ДО)

КБ

 

Білу

5минут

Жаңа тақырыпқа бағыттау

Көркем жазу

Сөйлемдегі сандарды цифрмен жазу.

Қазақстанда барлығы сексен бес мың  жиырма екі (85022)  өзен және қырық сегіз мың екі жүз алпыс екі (48262) көл бар.

 «Ой қозғау» әдісі

Математикалық диктант

1.      90725 санын разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

2.      Екінші кластың 85 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз.(85690)

3.      8200 санын 100 есе кеміт.(82)

4.      560 санын 1000 есе арттыр.(560000)

5.      Бақаның денесінің ұзындығы 5 см. Бұл оның секіру ұзындығының 40/1 бөлігі. Бақаның секіру ұзындығы нешеге тең? (200 см)

6.      Ақ аю 9 сағат ішінде 90 км жерге жүзді. Оның жылдамдығы қандай?

7.      Бір килораммның екіден бір бөлігін тап. (500 г)

8.      Бір сағаттың екіден бір бөлігін тап.(30 мин)

 

 

Көркем жазу дағдыларын арттырады.

 

 

 

 

 

 

 

Математикалық диктантты сыныппен талқылайды.

ЖЕ

СТО

 

Түсіну

10  минут

Өлшем бірліктерін қайталау(масса, ұзындық, уақыт )

№1. Өлшем бірліктерін жаз.

І нұсқа

9 м 4 дм = … дм

9 м 4 см = … см

9 м 4 мм = …мм

9 м2 4 дм2 = … дм2

 

ІІ нұсқа

9 км 4 м = … м

9 т 4 кг = … кг

9 ц 4 кг = … кг

9 га 4 м2 = … м2

 

ІІІ нұсқа

9 дм 4 см = … см

9 сағ 4 мин = … мин

9 см3 4 мм3 = … мм3

9 а 4 м2 = … м2

 

 

 

№2 Теңдеу құрастыр және шеш.

Айнұр бір сан ойлады. Ойлаған санды 920 бөліп, шыққан санға 18-ді қосты. Нәтижесінде Айнұрда  41 саны шықты. Айнұр қандай сан ойлады?

 

 

 

 

 

 

 

№3 а) (оқулықта  60 бет)

Шеберхана әрқайсысына  2 қоян  терісін жұмсап, 7 бас киім  және әрқайсысына 4 кәмшат жұмсап, сонша бас киім  тікті. Шеберхана бас киімдерге барлығы неше тері жұмсады?

 

 

№4 ( ауызша)

Бөлмелердің  көлемі мен еденінің ауданын тап. Оларды салыстыр.

 

Кесте бойынша өлшем бірліктерін қайталайды.

№1. Өлшем бірліктерін еске түсіреді, есептейді.

9 м 4 дм =94 дм

9 м 4 см = 904 см

9 м 4 мм = 904 мм

9 м2 4 дм2 = 904 дм2

 

 

9 км 4 м = 9004 м

9 т 4 кг = 9004 кг

9 ц 4 кг = 904 кг

9 га 4 м2 = 90004 м2

 

 

9 дм 4 см = 94  см

9 сағ 4 мин = 544 мин

9 см3 4 мм3 = 9004 мм3

9 а 4 м2 = 904 м2

 

 

 

№2 Теңдеу құрастырады және шешеді. Бөлінгіштің ережесін қайталайды.

х:920+18=41

х:920=41-18

х:920=23

х=920˖23

х=21160

21160:920+18=41

41=41

 

№3

Шешуі:

2*7=14 т

4*7=28 т

14+28=42 т

Жауабы:Барлығы 42 тері жұмсады.

 

 

Бөлмелердің көлемі мен ауданын есептейді,салыстырады, формулаларды қайталайды.

1 ж. V=3 m ˖7 m ˖3 m =63 m3

2 ж. V=5 m ˖3 m˖4 m=60 m3

3 ж. V=6 m ˖4 m˖3 m=72 m3

1 ж. S=3 m˖ 7 m=21 m2

2 ж. S=5 m˖ 3 m=15 m2

3 ж. S=6 m˖ 4 m=24 m2

ДО

СТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДО

СТО

Сергіту сәті

Қолдану

 7 минут

«Зейініңді тескер»

Викторина «Бәрін білгім келеді»

1-тапсырма

Құндыз— терісі бағалы аң. Денесі ұршықша жұмырланып келген, басы біршама кішілеу, мойны айқын байқалмайды,аяқтары қысқа,тырнағы өткір, жүні тығыз, су өтпейді. Құндыз биіктігі 2,5 м, ұзындығы 12 м күрке жасайды.

Құндыздың денесінің ұзындығын сантиметрмен төмендегі бағдарламаны орындай отырып табыңдар:

 

1-ші жолдан ең кіші санды таңда

2-ші жолдан ең үлкен санды таңда

3-ші жолдан ең кіші де емес, ең үлкен де емес санды таңда

Таңдаған үш санның қосындысын тап

 

Құндыздың денесінің ұзындығын дециметрмен, метрмен өрнектеп жаз.

 

59

63

36

23

27

0

37

41

14

 

36+27+37=100 см=10 дм=1 м

2-тапсырма (әр нұсқаға)

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

Шынтақ

Бұл - адамзатқа белгілі ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі, ежелгі Мысырда қолданылған.Бір шынтақ адамның шынтағы мен ортаншы саусағының ұшына дейінгі арақашықтыққа тең.

 

 

 

 

 

 

 

 

69

95

105

110

116

125

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілен нүктелерді есте сақтап, тор көздере қайталап жазады.

Ойлай отырып, логикалық есептерді шығарады.

 

 

Құндыздың денесінің ұзындығын дециметрмен, метрмен өрнектеп жазады.

 

59

63

36

23

27

0

37

41

14

 

36+27+37=100 см=

10 дм=1 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

14

 

36

 

57

 

+79

:3

-2

.4

 

.6

+34

:50

.19

 

+4

-17

.10

:4

 

 

А

 

Ы

 

Т

 

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

Есепте. Санның астына сәйкес әріпті қойсаң, ең көне ұзындықтың өлшем бірлігі шығады.

630

 

9

 

80

 

:90

.12

-18

+59

 

.90

-60

:25

+75

 

-8

:24

.40

-51

 

 

Қ

 

Н

 

Ш

АКТ

ДО

СТО

ЖЕ

ТДО

 

Талдау

 

 5 минут

«Миға шабуыл» әдісі

1.Амал таңбалары мен жақшаларды қолдана отырып шығар.

4  4  4  4=1

2.Заңдылық қай жерде бұзылды?

35, 32, 29, 27,24, 21, 18.

 

 

Логикалық ойлау қабілеттерін дамытады

1.Амал таңбалары мен жақшаларды қолдана отырып шығар.

(4 : 4)+  4- 4=1

2.Заңдылық қай жерде бұзылды?

35, 32, 29, 27,24, 21, 18.

Топпентексереді, салыстырады .

 

ЖЕ

СТО

ДО

ТДО

Жинақтау

 

 

5  минут

 

 

Тест «Қайталау»

1.Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа ...  қажет.

а)арттыру   ә)бөлу  б)көбейту

2.Қашықтықты табу үшін жылдамдықты уақытқа ... қажет.

а)арттыру   ә)бөлу  б)көбейту

3.Уақытты табу үшін қашықтықты жылдамдыққа  ... қажет.

а)арттыру   ә)бөлу  б)көбейту

4.Белгісіз көбейткішті табу үшін:

а)көбейтіндінің мәнін белгілі көбейткішке бөледі.

ә)көбейткіштің мәніне белгілі көбейткішті қосады.

б)белгілі көбейткішті көбейтіндінің мәніне көбейтеді.

5.Белгісіз бөлгішті табу үшін:

а) көбейтіндінің мәніне белілі көбейткішті қосады.

ә) бөлінгішті бөліндінің мәніне бөледі.

б) белгілі көбейткішті көбейтіндінің мәніне көбейтеді.

4.Шаршының периметрін табу үшін , оның қабырғасын ... есе арттыру керек.

а) 2   ә) 3   б)4

5. Тіктөртбұрыштың ауданының формуласы:

а) S=a·b   ә) S=a·a     б) S=a·b·c  

6. Тік төртбұрышты параллепипедтің көлемнің формуласы:

а) Р= (а+в)·2   ә) V=a·b·c    б) S=a·b·c 

7.Текшенің көлемінің формуласы:

а) V=a·а·а       ә) V=a·b·c    б) S=a·b·c 

8.Көлемнің бірліктері:

а)ұзындығы , ені   ә) ұзындығы, ені , ауданы   б)ұзындығы, ені, биіктігі

9.Өнімділікті табу үшін жұмыс көлемін  ...  бөлу керек.

а)жұмыс уақытына   ә)жұмыс көлеміне   б) өнімділікке 

10.Өнім массасын табу үшін  өнімділікті ... көбейту керек.

а)жұмыс уақытына   ә)ауданға  

б) өнімділікке 

 

Тест тапсырмаларын орындау арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін тексереді.

СТО

ЖЕ

Бағалау

Кері байланыс

 

 

Үй тапсырмасы

5 минут

 

Әдеби викторина « Б әрпісіз»

«Б» әрпін қолданбай сабақты қорытындыла.

Сабақта нені сәтті орындадыңдар?Нені жақсы жасай алдыңдар? Қандай тапсырмалар қызықты болды? Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді?

№7,861 бет, жеке дара тапсырмалар

Сабақты, өз−өзін және сыныптасын бағалайды.

ОүБ ОБ