Мәзiр:

Мемлекеттiк рәмiздер:

Бір жылда79684
Бір айда2214
Бір аптада808
Кеше39
Тәулік16

Дарынды баланың портреті

Дарынды оқушылардың мінез –құлық

мінездемелер рейтингінің межелегі

 

Аты - жөні:__________________________________________________________

Күні:_______________________

Мектеп:_________________________

Жасы:___________

Рейтинг жасаған мұғаліинің аты - жөні:__________________________________

Қай уақыттан баланы білесіз:_____________________________

  • Егер сіз бұл мінездемені ешқашан бақыламасаңыз.____________
  • Егер анда – санда осы мінездемені бақыласаңыз.______________
  • Егер осы мінездеме жиі байқалса.________________
  • Егер осы мінездеме үнемі байқалса.______________

 

І шкала. Оқушының танымдық мінездемесі

1. Осы сыныпта немесе өзінің жасына қарағанда сөздік қоры ерекше мол, терминдерді түсіне қолданады. Сөйлеу қабілеті жылдам да күрделі және өз ойын жеткізуге байлығымен көрінеді. 1,2,3,4

2. Әртүрлі тақырыптар жайында кең тараған ақпараттар иесі (осы жастағы балалардың әдетті қызығушылықтарынана артық көрінеді). 1,2,3,4

3. Нақты ақпараттарды жылдам қабылдап, қайта жаңғыртады. 1,2,3,4

4. Себеп – салдар қатынастарын жылдам қабылдайды. «Қалай?» және «Неге?» түсініктерін ұғынуға тырысады. Түрткі болатын сұрақтар көп қояды. (деректер алуға болатын сұрақтардан айырмашылықты). 1,2,3,4

5. Сезінгіш және серек байқағыш. Әдетте оқиғаларды әңгімеден немесе фильмнен басқалардан гөрі «көбірек көріп» немесе «көбірек оқиды».

Әр бағанда дөңгелектен цифрларды санап, оны тиісті коэффицентке көбейтіп, жалпы көрсеткішті шығарыңыз!

 

ІІ Мотивациялық мінездеме

1. Белгілі тақырыптарға толығымен «кіреді», бастаған ісін аяқтауға талпынып, ұмтылады. (басқа тақырыпқа немесе тапсырмаға назарын аудару қиын). 1,2,3,4

2. Әдетте тапсырмалардан  жеңіл зеріккенеді. 1,2,3,4

3. Өзіне сын көзбен қарап, кемеліне жетуге ұмтылады. 1,2,3,4

4. Дербес түрде жұмыс істеуді қалайды, мұғаліммен сәл бағыт беруді талап етеді. 1,2,3,4

5. Адамдарды, заттарды, жағдаяттарды ұйымдастыруға бейімділігі бар. 1,2,3,4

 Әр бағанда дөңгелектен цифрларды санап, оны тиісті коэффицентке көбейтіп, жалпы көрсеткішті шығарыңыз!

 

ІІІ Көшбасшылық мінездемесі

1.Жауапкершілік көрсетіп, берген уәдесінде тұрады және оны жақсы орындайды. 1,2,3,4

2.Тек қана өзінің құрбылары арасында емес, ересек адамдар арасында өзіне сенімділікті сезінеді. Өзінің істеген жұмысын сыныпқа көрсетуды сұрағанды жақсы көреді. 1,2,3,4

3. Өзінің ойлары мен сезімдерін анық жеткізіп, түсінікті айтады. 1,2,3,4

4. Адамадр арасында қарым-қатынаста болғанды жақсы көреді, жалғыз қалғанды қаламайды. 1,2,3,4

5. Басқалар арасында үстемділікке бейімді, әдетте, өз құатысқан іс-әрекетті басқарады. 1,2,3,4

Әр бағанда дөңгелектен цифрларды санап, оны тиісті коэффицентке көбейтіп, жалпы көрсеткішті шығарыңыз!

 

ІV. Шығармашылық мінездемелері

  1. Көбінесе білімқұмарлықты көрсетеді, үнемі барлығын білгісі келіп, сұрақтар қояды.1,2,3,4
  2. Көп идеяларды немесе мәселелерді шшешу жолдарын және сұрақтардың жауаптарын айтып, басқаларға ұқсамайтын ақылды және өзгеше жауаптар ұсынады. 1,2,3,4
  3. Өзінің көзқарасын мүлтіксіз айтып, батылдық және құлшыныспен кірісіп, пікіралмасуда табандылық көрсетеді. 1,2,3,4
  4. Қауіп-қатерлі әрекетке бейімді және тәуекелділікті жақсы көреді. 1,2,3,4
  5. Идеясы бар ойындарға бейімді, қиялдайды,тжаңалықты іздестіріп «Егер былай болса, қызықты...». Құрылғы және қоғамдық институттар, заттар, жүйелерді жақсарту және өзгерту мен айналысады. 1,2,63,4
  6. Басқаларға күлкілі жағдай болып көрінгенді, әзіл-оспақпен қарап, нәзік әзілкештігін танытады. 1,2,3,4
  7. Ішкі импульстерге сезітал, өзіне ұтымдыға ашықтау (қыздарда жоғары тәуелсізділік, ұлдарда- «қыздар» қызығушылықтары еркіндеу көрінеді). 1,2,3,4
  8. Әсемділікке сезгініш, өмірдің эстетикалық жақтарына назар аударады. 1,2,3,4
  9. Топтық әсеріне тәуелді емес, бейберекеттікті қабылдарлық, бөлшіктер оны қызықтырмайды, басқалардан өзгеше болудан қорықпайды. 1,2,3,4
  10. Сындарлы сын беріп, беделділікті сынды зерттеуден өткізбей қабылдамайды. 1,2,3,4

Әр бағанда дөңгелектен цифрларды санап, оны тиісті коэффицентке көбейтіп, жалпы көрсеткішті шығарыңыз!